הסיע את הוריו לטבריה ונהרג בתאונה • שלמה אביזוהר ז"ל

    מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב. ברכב הראשון היה גבר בשנות ה-30 שנפצע באורח קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו
    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on הסיע את הוריו לטבריה ונהרג בתאונה • שלמה אביזוהר ז"ל

    אסון בערב החג: בהתנגשות חזיתית של רכב פלסטיני וישראלי סמוך למושב ארגמן, נהרג גבר כבן 30, ונפצעו 3 • כוחות ההצלה הוזעקו לחילוץ לכודים נוספים והסתייעו במסוקים לפינוי הפצועים • הנפגעים: משפחה חרדית

    צילום: הצלה יו"ש
    מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב. ברכב הראשון היה גבר בשנות ה-30 שנפצע באורח קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון כבד ערב החג: הרב שלמה חזקיהו אביזוהר הוא ההרוג בתאונה הקשה בכביש 90. אביזוהר, 30, נשוי ואב לחמשה, הסיע את הוריו לטבריה, שם תכננו לחוג את הפסח עם בנם שמתגורר במקום. לפי התכנית, אמור היה שלמה חזקיהו לחזור לירושלים, תכניות שהסתיימו כולן בטרגדיה קשה. אביו פצוע באורח קשה ואמו נפצעה כשמצבה קל.

    תאונת דרכים קשה בכביש 90: רכב ישראלי ורכב פלסטיני התנגשו חזיתית סמוך למושב ארגמן, וכתוצאה מכך התהפך הרכב הישראלי ויושביו נפגעו. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע במקום את מותו של גבר כבן 30, תוך שהם מפנים שלשה פצועים, אחד פצוע במצב קשה, השניים האחרים במצב קל-בינוני. מהמקום מחולצים שני לכודים נוספים. ההרוג והפצועים: משפחה חרדית.

    ממד"א נמסר: חובשים ופאראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום של גבר כבן 30, והעניקו טיפול רפואי ל-3 פצועים, בהם: גבר כבן 60 במצב קשה עם פגיעת ראש שפונה כשהוא מורדם ומונשם במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם, ו-2 פצועים במצב קל עד בינוני (אישה בשנות ה-60 וגבר בשנות ה-40) פונו לבית חולים העמק.

    פאראמדיקית מד"א ליאת צימט שטיפלה בנפגעים סיפרה: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב. ברכב הראשון היה גבר בשנות ה-30 שנפצע באורח קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. לצידו היה גבר נוסף בשנות ה-60 שנפצע בראשו, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל הרדמה והנשמה והעברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה. אישה נוספת בשנות ה-60 שהייתה ברכב וגבר בשנות ה-30 מהרכב השני נחבלו באורח קל ופיננו אותם באמבולנסים שלנו לבית החולים".

    מתי כרמי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברכב הפוך ובתוכו שני לכודים ללא הכרה. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחלץ את גופתו של נהג הרכב שלמרבה הצער נקבע מותו בזירה ולחילוץ פצוע נוסף במצב קשה. יחד עם צוותי רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע קשה שפונה במסוק מד"א לבית החולים. כמו כן טופלו בזירה מספר נפגעים קל מהרכב ההפוך ומרכב נוסף שמעורב בתאונה".

    תמונות ווידאו: קבוצת מדברים תקשורת, הצלה יו"ש ותיעוד מבצעי מד"א



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שנשמתו תעלה מעלה
      קרה סיפור כזה גם במ"א בת חזרה מטיול להוריה כדי לחגוג את החג אך היא חזרה בארון ה' ישמרנו מהדברים האלה